blue (10)

נדנדות לילדים- אביזר נילווה למתקני שעשועים

yellow (3)

אביזר כתוספת למתקני שעשועים- נדנדות לילדים

מתקן שעשועים שלם

לצד הנדנדות תמצאו אצלנו גם מתקני שעשועים מלאים המספקים שעות רבות של הנאה לילדים.
נדנדות איכותיות תלויות ממתקן עץ טבעי ואיכותי, בעל מראה טבעי, בדגם "מסיבת גן" שלנו.
לצד הנדנדה תמצאו גם מגלשה מרתקת אליה ניתן לעלות דרך בית העץ הקטן והמוצל.
החגיגה לקטנטנים משלבת סולם בטיחותי בעל חמש מדרגות בלבד המאתגר את הקטנטנים וקל לטיפוס ולמשחק.

הנדנדות שלנו הן חלק מאותה ילדות מופלאה בה המתקנים היו עשויים בקפידה מעץ מלא המעניק את התחושה הטבעית והבטוחה.
כל המתקנים נבנו תחת בקרה קפדנית על מנת לספק חווית משחק בטוחה לילדים – ללא חלקים חדים ותוך הקפדה על חיבורים מדויקים בין החלקים השונים בברגים איכותיים שאינם מתעייפים בקלות.

blue (16)

נדנדות לילדים חווית משחק מול חוקי הכבידה

נדנדות ילדות מהוות הבילוי המושלם בכל גיל – גם כאשר גדלנו והפכנו להורים ולסבים. משהו בחוויה של התנועה המונוטונית מצד לצד מזכיר לנו את החוויה האולטימטיבית של התנועה דינה בתוך בטן האם. באמצעות הרגליים אנו יכולים להגביר את קצב הנדנוד, לעלות מעלה מעלה ולתת לנדנדה להשיב אותנו חזרה אל הקרקע כאשר העיניים נישאות אל-על לשמיים התכולים מעלינו. זכרו, הנדנדה הייתה מקום המפגש שלנו, עשורים לפני הפייסבוק, בה כל החברים משחקים זה עם זה, מנדנדים וממתינים לתורם לעלות למתקן המבוקש ביותר. כאשר אנו חושבים על חוויות הילדות שלנו אנו יכולים לתכנן אילו חוויות ילדות נעצב גם לילדינו. עם מתקנים לחצר המיוצרים באיכות הגבוהה ביותר השמיים הם הגבול. הביטו בקטלוג שלנו ובחרו אילו נדנדות הייתם רוצים לראות בגינה שלכם.

red (8)

נדנדות לילדים לשימוש משפחתי וביתי

נדנדות לילדים פרי ידינו מהוות חלק בלתי נפרד מגני ילדים ומתקנים חינוכיים ברחבי הארץ, כאשר המותג שלנו מתקשר לאיכות, לעיצוב מרהיב ולעיצוב יצירתי של חוויית משחק שתוכננה היטב עבור הילדים. הנדנדות המחוברות לשרשרת כוללות גם מתקני אחיזה בטוחים על מנת שאצבעות הילדים לא יתפסו, חלילה, ובנויות בזווית על מנת למנוע נפילות. אנו יודעים כי בטיחות הילדים עומדת מעל לכל ומעצבים כל אחד מהמוצרים שלנו כאשר הילדים במרכז.

yellow (3)

חוויה חברתית: כל החברים באים להתנדנד

נדנדות משדרגות את הגינה הביתית והופכות אותה למרכז משיכה גם לחברים של הילדים. כאשר אתם הופכים את הבית למתחם מהנה גם הילדים זוכים לחוויה חברתית, הופכים ל"מקובלים" כבר בגיל הצעיר ביותר. מי לא ישמח להגיע לחצר הכוללת מתקנים מעוצבים ושעות רבות בהן אפשר לשחק בחוץ, על הדשא, לעזוב את מסכי הטלוויזיה ופשוט להתחבר לטבע. לסיכום, נדנדות מהוות חלק נפלא בילדותינו וכעת יש לכם הזדמנות להעניק מתנה זו גם לדורות הבאים. נדנדות כמתקן עצמאי או משולב יהפכו את החצר שלכם לחוויית משחק אולטימטיבית ובטוחה שתמשוך אליה גם הרבה חברים לשעות רבות של כיף.